Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook

Letos mineva 21. leto odkar je generalna skupščina Združenih narodov razglasila 16. november za mednarodno dan strpnosti. Obeležili smo ga tudi na naši podružnici Dvorjane. Kajti mednarodni dan strpnosti je tako priložnost, ko lahko poudarimo pomen strpnosti in posledice nestrpnosti ter še bolj odločno stopimo v zavzemanje za strpne odnose ter uresničevanje človekovih in otrokovih pravic.
Z otroki tretjega in četrtega razreda smo se v podaljšanem bivanju pogovarjali o strpnosti ter o prijateljstvu. V krogu smo se najprej pogovarjali o pomenu besede strpnost, prebrali smo tudi definicijo strpnosti iz Deklaracije o načelih strpnosti. Otroci so odprto govorili o svojih izkušnjah z nestrpnostjo, kako so se počutili, ko jih prijatelji ali sošolci niso sprejeli ali povabili k igri, ko so jih zavračali ali odganjali od sebe. Vsak izmed njih je imel vsaj eno takšno izkušnjo. Na drugi strani pa so znali opisati tudi izkušnjo s strpnostjo. Opisovali so, kakšni so oni, ko so strpni in kaj ob tem občutijo in kakšen je občutek, ko so ostali strpni in prijazni do njih.
Svoje misli, besede in izkušnje so nato prelili na papir. Nekateri so pisali, drugi risali, eden je izdelal majhen strip … Vsak po svojem so ustvarjali in razmišljali. Svoje izdelke so nato predstavili in jih razstavili na šolskem hodniku.
Nekaj utrinkov našega dela je na spodnjih fotografijah.

Zapisala: učiteljica Tjaša Hliš Dvorjane, 16. 11. 2017