Spoštovani starši.

Odjava posameznega obroka je pravočasna, če je obrok odjavljen isti delovni dan do 8.30 ure. Če odjava ni pravočasna, se plača polna cena obroka. Enako velja za odjavo subvencioniranih obrokov.

Odjavo obroka lahko opravite:

1. ustno preko telefona v tajništvu šole na telefonsko številko 02/621-28-11,

2. preko elektronske pošte darja.zavec@guest.arnes.si ali

3. preko eAsistenta.

V kolikor še niste uporabnik eAsistenta , vas obveščamo, da vam bo eAsistent poslal varnostno kodo, s katero lahko vstopite v aplikacijo. S to kodo začnete postopek potrditve svojih kontaktnih podatkov in izbire načina komunikacije s šolo. Postopek povezave z eAsistentom najdete na spletni strani https://www.easistent.com/starsi/varnostna_koda . V primeru težav in dodatnih vprašanj glede uporabe eAsistenta se prosim obrnite na podjetje ešola (telefon: 01 777 33 99, e-mail: starsi@easistent.com)

Priporočamo vam, da v prvi vrsti za odjavo prehrane (v primeru odsotnosti otroka) uporabite eAsistent za starše.

Ob povečanem številu klicev se namreč lahko zgodi, da zaradi zasedenosti linije ne boste mogli odjaviti prehrane do 8.30 ure.

V izogib nevšečnostim, ki bi lahko zaradi tega nastale, vas želimo spodbuditi k uporabi aplikacije eAsistent za odjavo in prijavo prehrane.

Otroka morate odjaviti za vsak dan posebej ali za več dni skupaj, če veste, da bo vaš otrok odsoten več dni.

Naj vas ob tem še opozorimo, da ste pri uporabi aplikacije pozorni, da bo otrok, ko se vrne v šolo, ponovno prijavljen na prehrano.

Hkrati vas tudi obveščamo, da omogočamo več možnosti prejemanja računov za plačilo šolskih storitev. Izbirate lahko med naslednjimi načini, in sicer:

1. Prejemanje e-računov neposredno v vašo spletno banko preko UJP (potrebno je izpolniti izjavo za prejemanje e-računov v spletno banko)

Po podpisu izjave in ureditvi zadeve bodo izdani e-računi dostavljeni v vašo spletno banko, kjer ga boste tudi plačali. Računa v papirni obliki od takrat naprej ne boste več prejemali. Natisnete si ga lahko sami iz spletne banke.

2. SEPA direktna obremenitev (TRAJNIKI) (potrebno je izpolniti soglasje za SEPA direktno obremenitev).

3. Prejemanje računov v papirni obliki

Položnice za plačilo storitev in šole prejmete po pošti.

ZBIRNE POLOŽNICE

Če imate v šoli hkrati vključenih več otrok, si lahko uredite prejemanje zbirne položnice, vendar samo v primeru, če boste račun prejemali v papirni obliki.

Vsi obrazci so dosegljivi na spletni strani šole v zavihku; pomembni dokumenti – gradiva in dokumenti – obrazci.

Izpolnjen obrazec oddajte v tajništvu ali skeniranega pošljite na elektronski naslov.

Za dodatne informacije lahko pokličete:

v tajništvo, Darjo Zavec, na tel. 02/621-28-11, ali pošljete sporočilo na elektronski naslov darja.zavec@guest.arnes.si .

Hvala in lep pozdrav.

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook