Na podlagi osvojene likovne teorije in po vzoru ruskega umetnika Wassily Kandinskega, ki je barve asociiral z zvoki, so učenci ustvarjali svoja lastna umetniška dela in jih na koncu sestavili in povezali v skupinsko likovno delo razreda velikosti 4m x 1m.
Tako je vsaka barva in vsaka oblika dobila svoj notranji zvok in svojo notranjo dinamiko.

Naša velika želja je bila, da bi dogodek izpeljali izven šole ob nogometnem igrišču, vendar smo se zaradi nestabilne vremenske napovedi morali odločiti, da se vse aktivnosti odvijajo v matičnih učilnicah posameznih oddelkov od 6. do 9. razreda.
Ob tej priložnosti smo gostili DJ glasbena gosta, ki sta se učencem predstavila z predvajanjem glasbe preko zoom povezave:

  • – Filip Polner, ki se z vrtenjem glasbe ukvarja že dobrih pet let, v svoje sete vključuje house, techno, disco in funk.
  • – TIMO G : producent, organizator dogodkov. S svojimi seti se je predstavljal na številnih plesnih arenah po Evropi. Več na https://www.timo-g.com/ in https://www.pulseagency.eu/

Filip in Tim sta bivša učenca OŠ Duplek in živita v našem kraju. Zelo veseli smo bili, ko sta nas po petih urah ustvarjanja osebno obiskala na šoli, si ogledala dela učencev in se z njimi tudi fotografirala. Po njunih besedah, sta bila nad samim konceptom in likovnimi deli učencev zelo navdušena.
Kljub likovno zahtevno zastavljeni nalogi, je bil namen tega dne dobro medsebojno sodelovanje, povezovanje in druženje. Da bi skupinsko delo bilo še bolj zanimivo, so tudi učitelji – razredniki prejeli ves potreben material za delo, učenci pa so jih seznanili s podrobnimi navodili. Vsak izmed učiteljev je tako ustvaril svoje likovno delo, ki je postalo del zgodbe skupinskega umetniškega dela razreda.
Vsa likovna dela otrok, se bodo v prihodnjih dnevih pričela urejati za veliko skupinsko likovno razstavo, ki si jo boste lahko ogledali v večnamenskem prostoru ( jedilnici) OŠ Duplek.
Take vrste projektov, zahtevajo od otrok kot tudi od učiteljev veliko angažiranosti. Vesela sem, da so naše ideje podprte tudi iz strani in s pomočjo ravnatelja. So »svež veter« v ustaljenem načinu poučevanja, zato sem še toliko bolj vesela, ko vidim nastala dela naših učencev.
Zavedajmo se, da ti učenci pred nas postavijo na ogled sebe in svoje občutke ter nas, če se jim le prepustimo, prek svojih umetnin pripeljejo v svet kulture in umetnosti.

Učenci, ki so pri predmetu multimedija pod mentorstvom Tomaža Miholiča, so s postavitvijo nekaj telefonov / tablic, v nekaj sekundih intervalih konstantno slikali aktivnost na prizorišču, ter na koncu zadevo združili v animacijo – TimeLapse. Njihove izdelke že nestrpno pričakujemo.

V galeriji fotografij, si lahko ogledate nekaj utrinkov iz tega dne in aktivnosti za pripravo skupne likovne razstave.

Andreja Zelenik

 

Tweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook